Kerstboodschap.

Het jaar 2021 stond net als het vorige jaar 2020 in het teken van corona. Het vaccin tegen corona leek in de zomer het antwoord. Nu met de kerstdagen en het nieuwe jaar in zicht zijn we weer gebonden aan strenge coronamaatregelen. Dat valt niet mee, juist na een zomer waar het oude normaal weer in het verschiet lag.

De Decembermaand is de maand van het jaar die in het teken staat van het bezoeken van familie en vrienden en samen de feestdagen doorbrengen. Het advies is ook nu weer hierin terughoudend te zijn om zo het aantal besmettingen te beperken.

Ondanks dit advies vindt de VVD het belangrijk elkaar niet uit het oog te verliezen. Ondernemers in enkele sectoren worden hard getroffen en het is daarom belangrijk dat waar mogelijk de boodschappen lokaal worden gedaan om zo deze bedrijven een steun in de rug te geven.

De VVD wenst u in deze bijzondere tijd goede kerstdagen toe, een mooie jaarwisseling en gezond nieuwjaar.

Theo Bos

Lees het artikel een hart onder de riem in de Barneveldse Krant