Tweede Kamerlid Haverkort en Statenlid Henderiks op werkbezoek bij twee bedrijven in Barneveld

Tweede Kamerlid Erik Haverkort (VVD) en Statenlid Peter Henderiks (VVD Gelderland) kwamen op werkbezoek bij twee Barneveldse bedrijven die volop bezig zijn met de circulaire economie. Raadsleden Theo Bos en Jarne van Schaik (VVD Barneveld) waren ook aanwezig bij het werkbezoek.

Van start bij Rengineers.

Het werkbezoek ging van start bij Rengineers. Rengineers is al ruim 25 jaar actief als full service engineering in de windsector. Van onderhoud tot programmeren. En van turn-key ontwikkeling tot advies. Kortom: ze zijn de engineers die alle zorg uit handen nemen als het gaat om duurzame energieoplossingen.

Van de windsector naar de staalbouw.

Brink Staalbouw is winnaar van de Nationale Duurzaamheidsprijs 2016 en de Nationale Staalprijs 2022. Met vestigingen in Barneveld en Nijverdal zijn de Brinkies koploper in het maken van XXL staalconstructies voor met name distributiecentra, parkeergarages en grootschalige industriebouw. Met zusterbedrijf Circulairstaal wordt er volop ingezet op circulair en duurzaam bouwen. Plezier maken, kwaliteit leveren en veilig werken zijn de pijlers onder de bedrijfsvoering van deze innovatieve staalbouwer!

Foto's.