Nieuw fractieteam wil de gemeente Barneveld een stukje liberaler maken

Op 21 maart 2022 is de officiële verkiezingsuitslag van de gemeenteraadsverkiezingen in Barneveld bekendgemaakt door het centrale stembureau. Opnieuw heeft VVD Barneveld het vertrouwen van ruim 2000 Barneveldse kiezers gekregen om het liberale en rechtse geluid te laten horen in de gemeenteraad komende vier jaar. ,,Voor de VVD ligt er in Barneveld een solide fundering" stelt lijsttrekker Theo Bos

Barneveld stukje liberaler maken

,,Ik ga komende jaren samen aan de slag met een team van vijf gemotiveerde Barnevelders om de gemeente Barneveld een stukje liberaler te maken'' zegt Theo Bos. Het team van de liberalen bestaat uit bekende en nieuwe fractieleden. Het team kent twee raadsleden, twee raadscommissieleden en één fractie-assistent. Theo Bos en Jarne van Schaik zullen de twee raadsleden zijn voor de VVD. Gerben Evers en Lynette Reinders worden voorgedragen als raadscommissieleden, op de kieslijst waren zij de nummers drie en vier. Luuk Adams, nu secretaris van het bestuur, zal het team komen versterken als fractie-assistent en actief meewerken aan de politieke agenda de komende jaren. ,,Samen met het team ga ik aan de slag voor Barneveld, met het verkiezingsprogramma onder mijn arm'' zegt Theo Bos.

Van lijsttrekker naar fractievoorzitter

Theo Bos was lijstrekker voor dé volkspartij in Barneveld afgelopen verkiezingen. Opnieuw zal Theo Bos aan het roer komen te staan als fractievoorzitter komende jaren. ,,Met Theo aan het roer heb ik alle vertrouwen dat we komende tijd weer hard gaan werken voor Barneveld'' zegt Jarne van Schaik.

De verdeling van de portefeuilles, aanspreekpunten voor de dorpen en projecten worden komende dagen toegevoegd aan de website, zodat iedereen weet bij wie je met welke vraagstukken terechtkunt. Uiteraard is het ook mogelijk een bericht via ons contactformulier te sturen.

Minder betutteling en meer vrijheid

Je leven leiden zoals jij dat wil, dat blijft centraal staan en een hoge prioriteit komende vier jaar. Een overheid die er voor jou is en niet andersom. Dat betekent dat het team komende vier jaar hard aan de slag moet om de belastingen niet onbeperkt te laten stijgen en waar ruimte is om in vrijheid je eigen keuzes te maken. Benieuwd naar onze liberale waarden? Deze vind je terug op deze pagina

#Bakkiedoen

We nodigen iedereen (die op ons gestemd heeft of niet) uit om een bakkie te komen doen in onze fractiekamer bij ons team. Stuur ons een bericht en we gaan zo snel mogelijk aan de koffie!

Word lid!

Zin in een biertje, bitterbal en een leuke discussie over hoe we jouw wijk goed houden en beter kunnen maken? Word lid en sluit je aan bij de gezelligste partij van Barneveld.